musQ schreef:Waarom een RVS uitlaat spruitstuk? Je kan toch eentje zelf laten bakken en braden van gewoon staal. Die katjes haal je eruit. rechte buis in de plaats. je maakt een gat erin. las de schroefdraad van de lamdasonde eraan vast. en klaar.
Mja mensen Het tunen van auto's kost eenmaal geld. Alleen de vraag is hoeveel ben je bereidt om er aan uit te geven.
huh????
waarom van rvs maken als het ook van staal gaat???
snap je redenering eerlijk gezegd niet...
rvs gaat niet stuk... en kan je ook laten bakken en braden
ik ga zelf mijn einddemper lassen van rvs en daarna wss een middenbuis...
en hier in het topic is nog geen een keer sprake geweest dat het te veel kost, of dat wij niets willen uitgeven voor onze wagen...
iig kijk ik niet op een euro om mijn sport te "tunen" ik geef liever de eerste keer meer geld uit dan 3 keer weinig
nu volg ik werner wel in zijn uitspraak over het spruitstuk wat zo duur is, en wat vrij weinig met zich gaat meebrengen
en bij de mk6 sport is het niet van hup kat eruit een gaan met die banaan, het systeem van de 2 lambda sondes brengt hier wat problemen met zich mee
en goose, feli met je aankoop

je gaat er fun aan beleven, ok de sport is geen type r civic of zelf de oude gti, maar er is meer uit te krijgen daar ik zeker van
en kwa rijgedrag is ie veeeeeeeeeeel leuker dan de gti