ik ben het voor een stukje met dapo eens hoor, tis maar net waar je je prioriteiten legt.
hij vind comfort belangerijker dan vermogen en acceleratie, ik niet en omdat ik (nog) geen EVO kan betalen dan maar een swift belachelijk opvoeren.
en idd als ik nog groter ben dan koop ik wat anders.
maar dit is gewoon een groot speeltje en soms handig voor vervoer.
en dat hij meld wat hij belangrijk vind, tja dat moet ieder voor zich weten, ik doe mijn ding toch wel.
ik ben zo eigenwijs om zelf het wiel uit te vinden.
MAAR NU WAT ANDERS:
ik ben vandaag wezen racen op ZANDVOORT.
dat is pas heftig.............
er viel nogal wat regen dus de baan was SPEK glad. (even ter info het wegdek is gladder dan op de gemiddelde snelweg dus ook gevaarlijker)
en even voor de stoere boys, racen met een auto op het circuit word zwaar ONDERSCHAT (dacht ik trouwens ook)
ik heb in verschillende auto's gereden op een natte baan (bmw, porsche) je durft bijna geen gas te geven of je ligt er naast.
maar het is wel stoer.
ben aan einde van de dag met de swift de baan op geweest, dat was eigenlijk het leukste.
ik heb meer gevoel met me eigen auto dus je rijd wat relaxter.
ik mocht 2 rondjes op het circuit en je moest achter de instructeur blijven.
heb alles op film staan en de G-tech heeft ook alles opgenomen dus hoop binnenkort wat online te zetten.
de snelheden die ik reed was niet extreem hoog ca 120-150 met uitschieters van 180-190 op rechte eind.
martijn me maatje reed ( MX-5) ook mee maar dan achter me, die had ook een film camera bij zich dus met wat mazzel kun je me zien wegrijden bij hem
al met al was het een zzeer intensieve dag en ben zo gaar als een pakje boter.